fredag 24 augusti 2012

Ytterliggare en härlig och rolig helg


Det har varit eh riktigt kul helg med massor av plåtande. Det startade i fredags med ett par timmar på Motormässan i Malmö. Många fina bilar var det.

Lördagen tillbringade jag med min dotter, jag överraskade henne med att kör in på det nya köpcentret i Malmö, Entre’ heter det, hon blev riktigt glad och sprang in och ut i nästan alla affärer( Phuuu inte min favorit sysselsättning). när det var klart åkte vi till MC huset och tittade på läckra motorcyklar. där var en kille “Decca” som gjorde en hel massa mer eller mindre farliga trick på sin motorcykel.
På kvällen var det så dax för planering av skolträff, 27 år sedan vi gick ut 9:an, vi blev 9 st som träffades på en pizzeria i Åkarp och hade riktigt kul och planerade att vi skulle träffas igen och planera.


Söndagen blev kväll och jag körde in till Lund där jag gick runt i ett par timmar och plåtade i de smala gatorna runt Kulturen. det blev ett varv inne på Botaniskan med alla vårblommor som lyste fint med alla sina färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar